sobota 17. ledna 2015

Naši spolužáci aneb kdo je kdo - 2.díl

Samozřejmě nemám přeložené, rozpoznané či pojmenovné všechny studenty. Teď přichází na řadu druhá půlka. Beru to víceméně pode síly, takže tito budou už o trochu slabší, ale pořád by velké množství z nich mělo v Evropě 7-dan, tak do 8. skupiny určitě většina.

Puma (Fàn Bǐngxù, 范炳旭) - Tohodle mohutného tak třináctiletého kluka jsme dlouho nevěděli, jak pojmenovat, ale nakonec jsme ho zahlédli v mikině od značky Puma. Když jsme přijeli, tak jsem s ním hloupě prohrál v 6. skupině a viděl jsem, že jinak už nevyhrál skoro nic. Pak ale přišel Velký cyklus a najednou jsem ho spatřil v první místnosti, kde se držel dost dlouho. Teď teda zase spadl asi do osmičky, ale zase se rychle drápe zpět.

Horrible Kido (Dài Gēngyǔ, 代耕宇) - Tenhle asi tak dvanáctiletý prcek je jeden z největších joudů na škole. Ten snad dělá při partii všechno, co dělat nemá. Hraje rychle, buší do hodin, tříská šutry, přestože většina jeho tahů jsou kraviny, drká do stolu a ještě kouká na soupeře, jak na idioty. V zahájení vždy člověku přijde, že hraje jak kyu a pak začne všude přikládat a stříhat. Ale ono odnaučte ho to, když mu to vychází... Za tu dobu, co tu jsme, tak se zlepšil z deváté skupiny do šesté. Já s ním mám skóre 0:6, přičemž všechno byly záhozy. Ali říká, že ho má rád, vůbec nechápu proč, přitom jeho už taky mnohokrát vyprasil.

Small Tsume-go Genius (Wáng Shuò, 王硕) - Tak tohodle desetiletého roztomilého talenta jsme si ale zamilovali všichni. Typické děcko, které má radost ze života a na chodbě si lítá. Občas ukáže neskutečnou kombinaci, ale když se mu nechce, tak to tam sází jak brambory. Obvykle dobře zahraje ve Velkém cyklu a skočí třeba i do čtvrté skupiny, ale pak postupně celý měsíc padá a zastaví se až tak někde v desítce, ale náladu mu to rozhodně nezkazí. Většinou ho ale porážíme a on se naučil od nás pár anglických slov, bohužel i těch neslušných. Jednou se taky proslavil ve třídě tím, že zadřímnul při partii.

Bread (Céng Zérùn, 曾泽润) - Já mám za to, že kdysi Písa řekl, že tenhle kluk vypadá jak chleba, on ale tvrdí, že myslel "brat" jako spratek. Což ono je pravda asi obojí. Rozhodně ale Písa pochválil jeho prý cool účes. Je tady snad jediný s nagelovanými vlasy. Je mu tak 13 a hraje docela solidně, akorát při partii furt krká a kouše si nehty. Pohybuje se někde mezi čtyřkou a osmičkou. Palko s Andrijem s ním téměř neprohrávají. Naopak já s Písou jsme s ním snad nikdy nevyhráli. Jinak je taky docela dobrý ve fotbale.

Andrij's Friend (Yú Hàochéng, 于昊晟) - Tenhle kluk s knírkem je se svými osmnácti lety možná skoro nejstarší tady. Na místní poměry umí dobře anglicky, což znamená, že dá dohromady větu. Andrij se s ním zná už z loňska a velmi často s ním hraje, proto dostal takovou přezdívku. Postupně jsem s ním začali hrát i já s Palkem. Andrij, Palko i já s ním máme pozitivní skóre, ač určitě není horší než Chleba. Před pár dny neuvěřitelným způsobem vyraboval Alimu betonový roh a otočil prohranou partii. 

Analysis (Hé Quán, 何全) - Nebo taky "Judgement guy". Eric jednou prohlásil, že tento hodný chlapec je mistr v hlubokých analýzách. Což jsem při třech prohraných partiích s ním poznal, jak dokáže potom rozebírat do hloubky. Při partii je také velice pomalý, ale zase ne tolik jako "Slowguy" nebo Ali. Je dost silný, takže je často i třeba ve čtvrté skupině, ale velice často spadne třeba do osmičky, což si nedokážu vysvětlit.

Big fat kid (Dèng Wēi, 邓威) - Dlouho jsme si mysleli, že se jmenuje Ding Wei a taky nevěříme, že je mu jenom čtrnáct, protože je fakt mohutný a velký. Ve skutečnosti není tak tlustý, to o něm říkal jen Eric. Baolong ale říkal, že třeba před dvěma lety zdaleka tak velký nebyl, takže by ten jeho věk nemusel být podfuk. V poslední době jsme mu taky začli říkat "Bear".Většinou je ve druhé místnosti, ale už jsem ho třeba zažil i naštvaného v osmé lize. Je opravdu silný, ale kolik partií jsme s ním já, Palko, Andrij i Ali už zahodili, to opravdu nejde spočítat... 

Small fat kid (Luò Chāofán, 骆焯凡) - Na to, jak je malý, tak je pěkně tlustý a nechutný, ale i pěkně silný. Mnohokrát už si ale třeba krknul na celou místnost během partie. Desetiletý klučina pohybující se někde mezi trojkou a sedmičkou. Častý soupeř Palka a Andrije.  

Cocotte (Píng Yǔshuò, 平宇硕) - Tomuhle tak třináctiletému klukovi při těle jsme na začátku s Písou a Palkem říkali "Smrkáč", protože smrká a chrochtá při partii. Písa mu jednou nabídl kapesník při partii a já pro změnu to jeho chrochtání začal napodobovat, z čehož obojího byl celkem nevrlý, tak s tím přestal. Postupně pak vznikla současná přezdívka v mezinárodní verzi, protože Smrkáč se nedalo přeložit. Dlouho se brodil až čtvrtou místností, přitom nás porážel všechny, často teda našimi záhozy. Mě, Písy a Aliho se to trauma z něj drží do teď, skóre 0:4, 1:5 a 2:7 mluví za vše. V poslední době se ale zlepšil, takže ze třetí místnosti už nepadá. 

Hopeless (Wú Xiángyǔ, 吴翔宇) - Samozřejmě proti nám vůbec "beznadějný" není, protože když se podívají na nás, tak jsme Hopeless 1, 2, 3 atd... Ale na místní poměry on teda je, ač sílu úplně malou nemá. Člověk, co má tak v sedmnácti problém se udržet ve třetí místnosti, to tu asi daleko nedotáhne. Ale říkáme mu tak hlavně proto, že ta beznaděj je vidět v jeho očích a v nepříznivé pozici nekouká po sekvencích, kde otočit partii, ale spíš kde se vzdát. Se vzdáváním má ale taky někdy problémy. Ali a Písa s ním mají odehráno už mnoho partií a naprosto opačné skóre, 8:2 a 2:8.

Slackino (Zhāng Shìdōng, 张世东) - Pojmenovali jsme ho tak proto, že často dost vyměkne. Někdy je taky v jeho očích vidět trápení, ač je teda mnohem mladší a asi i lepší než Hopeless. Je hodně dobrý kamarád s "Ratem", ale ten mu nějak utekl, zatímco on nikdy stín třetí místnosti nepřekročil, ač vůbec slabý není a umí toho hodně. Rád ale podřimuje u partie,. Nejvíc s ním hraju asi já a to s hodně vyrovnaným skóre. 

Mustache 2 (Péi Kējūn, 裴柯钧) - Další mutášník. Nehraje nijak spektakulárně, hlavně Aliho a Andrije je to oblíbený soupeř. Často to přežene někde v boji Obvykle býval ve čtvrté místnosti, ale po Velkém cyklu teď vyskočil až do šesté ligy a nevedl si zle.

New tall slim guy (Lóng Shuàibīng, 龙帅兵) - Docela starý vysoký kluk s brýlema, který tu je jen krátce. Většinou je ve čtvrté místnosti a Ali říkal, že je lepší než většina ostatních tam, ale když jsem viděl, jak byl měkký v některých partiích... Jednou vyskočil do osmé ligy, kde porazil jen Písu díky jeho přehlédnutí v neutrálech. 

Computer Fatty (Wáng Enzé, 王恩泽) - Tenhle tlusťoch je jedna z nejvtipnějších postaviček na škole. Je docela starý a taky celkem špatný, přestože ze školky se už vydrápal. Nejvíc si ho vychutnává v partiích Písa. Pořád kouká učiteli přes rameno do počítače nebo k někomu přijde a začne s ním něco rozebírat a všechny děcka ho vždy v těch variantách sfouknou. Největší komedie ale tepvre přijde, když začne řešit tsume-go. 

Kido (Yáng Zhìwén, 杨智文) - Nebo taky "Not so fat small kido" nebo "Friendship match kido". Nejlepší kamarád "Small Tsume-go Geniuse". Na to, že je mu deset, tak sílu má dost solidní, možná by mohl být lepší než jeho nejlepší kamarád, ale stín třetí místnosti na rozdíl od něj nikdy neprorazil. Ale přece jen je to stále malé děcko, takže má talent na blundery evropského typu. Já s ním mám odehráno nejvíc partií a to se skóre 4:6.

Jack Sparrow (Zhāng Míngkāng, 张铭康) - O tomto "jednookém" buclatém klučinovi už jsem se zmiňoval nedávno, proč mu tak říkáme. Každopádně je první z party malých prďolů, kteří se za poslední tři měsíce zlepšili snad o celý jeden kámen a Písa je zažil kdysi ve školce. Tenhle se už dokonce dostal do sedmé ligy. Písa a Dušan s ním mají mnoho partií odehraných, ale v poslední době už to ale rozhodně vždy není výhra. 

Moody kido (Tái Bǎichūn, 邰柏堾) - Tehle klučina je někdy opravdu dobrý, někdy příšerný. Hrál jsem s ním až v poslední době, naopak Písa, Dušan a Ali, co byli ve čtvrté místnosti dlouho s ním mají odehráno hodně. Vždy, když hloupě prohraje, tak se ale opravdu hodně naštve. 

Cute kido (Hán Zhuórán, 韩卓然) - Když jsem poprvé spadl do čtvrté místnosti, tak tento malinký zakrslý klučina zrovna přišel ze školky a bál se mě nejen na gobanu a asi si říkal, co to je za vousatého strejdu. Když jsem se ale pak ze školky vrátil já, tak mě jednou porazil a už to z něj spadlo. Pořád se nedokáže naučit jedno moje oblíbené joseki a Baolong už mě v něm naučil trestat snad všechny nestandartní tahy v něm, takže má klučina už smůlu. Nezlepšil se asi tolik jako "Jack Sparrow", ale taky teď byl už v osmé lize. 

Scary kido (Zhèng Zàixiǎng, 郑载想) - Tenhle je z těch klučinů asi nejmenší, tomu možná ještě ani deset nebylo, ale pohled má vždy vražedný. Pendluje mezi čtvrtou místností a školkou, ale už jsme s ním já, Písa i Dušan prohráli. Mě zabil jednou v prvním rohu, v propočtu je fakt nebezpečný. 

English speaking kido (Mèng Lìnghuá, 孟令华) - Je mu pouhých jedenáct a anglicky mluví naprosto plynule, takže když něco potřebujeme zařídit nebo přeložit, tak nám pomůže. Písa s ním má odehráno mnoho partií s hodně vyrovnaným skóre a v poslední době už i já s Dušanem.

Small Bread (Sūn Hào, 孙昊) - Vypadá dost podobně jako "Bread", tak jsem ho tak pojmenoval. Odehrál jsem s ním pět těsných partií, z toho dvě jsem prohrál. Je poslední z té party, co se v poslední době hodně zlepšila. On z nich podle mě hraje takové nejvyspělejší go a byl by hodně nebezpečný pro mnoho hráčů v Evropě síly 6-danu. 

Crying with glasses (Chén Ziqí, 沈子奇) - Starší šampón pendlující mezi školkou a čtvrtou místností, ač když jsme přijeli, byl v sedmé lize. Hraje dost měkce, z nás s ním jen jednou prohrál Písa. Jednou si pamatuju, že byl tak naštvaný z prohry, že se rozbrečel a začal mlátit a kopat do všeho, co měl kolem sebe... 

Never Resigns (Lǐ Zhèngshí, 李正时) - Zoufalý (na místní poměry, jinak tak síla 5-dan) patnáctiletý kluk, který byl ve školce za Písy, za mě a je tam pořád. Já s Písou jsme s ním tak párkrát hráli a vždy hrál až do konce, ač prohrával třeba o sto. 

Fatty of the fatties (Kù Yīfān, 库一帆) - Tohle je snad nejtlustější kluk, co jsem tu viděl, jeho přezdívka je příznačná. Rád si taky dovoluje menší děcka ve školce... Když přišel, tak tu byl jasně nejhorší, ale rychle se zlepšuje, ale když jsem s ním jednou hrál, tak mě šel jen celou hru zabít tak děravými tvary, až se to nakonec obrátilo proti němu. A podobně dopadl s Dušanem ve Velkém cyklu.

The worst student (Lǐ Quándá, 李泉达) - Jo, tenhle klučina bude pravděpodobně nejhorší ze všech tady v této škole. Písa s ním hrál ve Velkém cyklu a prý kdo ví, jestli by byl 4-dan v Evropě. Viděl jsem třeba taky partii, jak ho "Six-four" porazil v desetisekundové blitzce na sedm hendikepů.

Žádné komentáře:

Okomentovat